Gatebarna i Estland Støttegruppen for Gatebarna i Estland

Støttegruppen for Gatebarna i Estland. Hver enkelt av oss. Kanonball - Sommerleir 2014. Nei, dette er ikke Støttegruppen, men en sommerleir-lunsj. Fest i Peetelikirken for mor og barn. Utdeling av matposer i Kopli. Vi serverer hamburgere til 400 mennesker. Vi kjenner mange i Kopli. Flere av barna har vært på vår sommerleir. Fest for barna i Peeteli Dagsenter. To av barna våre fra sommerleiren 2012. Vi har kjent dem lenge, og de har vært på mange sommerleire. Du kan være med å hjelpe! Du kan også gi pe.

OVERVIEW

The website gatebarna.misjonskirken.no presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have examined zero pages within the website gatebarna.misjonskirken.no and found one website linking to gatebarna.misjonskirken.no.

GATEBARNA.MISJONSKIRKEN.NO TRAFFIC

The website gatebarna.misjonskirken.no is seeing diverging quantities of traffic in the past the year.
Traffic for gatebarna.misjonskirken.no

Traffic ranking (by month) for gatebarna.misjonskirken.no

Traffic ranking by day of the week for gatebarna.misjonskirken.no

LINKS TO DOMAIN

Gatebarna i Estland Hjelp til fattige og risiko-utsatte barn og ungdom i Tallinn

Hjelp til fattige og risiko-utsatte barn og ungdom i Tallinn. De fleste av barna som vi hjelper er vokst opp i Kopli bydel i Tallinn. Her er noen bilder fra slumstrøket i Kopli. Alle husene skal rives, og de som bor der er flyttet til andre steder. Vi kjenner mange som bodde i Kopli. Menneskene er flyttet, men de sosiale problemene tar de med seg. Hvordan bor de nå? Noen har råd til en enkel leilighet med eget eller delt bad. Kanskje ikke så bra likevel? På vei hjem etter en badedag.

WHAT DOES GATEBARNA.MISJONSKIRKEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gatebarna.misjonskirken.no Mobile Screenshot of gatebarna.misjonskirken.no Tablet Screenshot of gatebarna.misjonskirken.no

GATEBARNA.MISJONSKIRKEN.NO SERVER

I diagnosed that a single page on gatebarna.misjonskirken.no took nine thousand eight hundred and ninety-one milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider gatebarna.misjonskirken.no not secure.
213.162.240.88

We identified that this domain is using the Apache operating system.

Gatebarna i Estland Støttegruppen for Gatebarna i Estland

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website has the following on the web site, "Nei, dette er ikke Støttegruppen, men en sommerleir-lunsj." We analyzed that the web page also said " Fest i Peetelikirken for mor og barn." It also stated " Utdeling av matposer i Kopli. Vi serverer hamburgere til 400 mennesker. Vi kjenner mange i Kopli. Flere av barna har vært på vår sommerleir. Fest for barna i Peeteli Dagsenter. To av barna våre fra sommerleiren 2012. Vi har kjent dem lenge, og de har vært på mange sommerleire. Du kan være med å hjelpe! Du kan også gi pe."

ANALYZE OTHER WEB SITES

Accueil - Bistrot Gourmand Clovis

Julien, Leah et leur équipe vous accueillent du mercredi au dimanche pour le déjeuner et le dîner. Le chef Julien Bousseau, étoilé en février 2012, vous fera découvrir une cuisine créative, fraîche et. Tous les produits que nous utilisons sont choisis avec le plus grand soin. Autant que possible avec les producteurs locaux et nos fruits et légumes sont en grande partie issus. Locales et peu connues et vous séduira aussi avec de grands domaines de renom.

Recreational Solutions - home - index

This is a demo site for our applications. If you have reached this site by mistake please verify the URL for the client website you are trying to reach. No Active or Upcoming Registrations. No Open or Upcoming Registrations. Welcome to the WASHINGTON ATHLETIC CLUB Basketball League website. This is a test registration for Group Fitness Classes. Welcome to GearTrack, your Equipment Rental Solution.