Misjonskirken på Majorstua Vi vil gjøre Jesu kjærlighet og kraft synlig for mennesker i Oslo

Vi vil gjøre Jesu kjærlighet og kraft synlig for mennesker i Oslo. Scroll down to content. Misjonskirken på Majorstua er et menighetsfelleskap med alle generasjoner presentert. Vi er en frittstående evangelisk menighet som har som visjon å bringe håp til alle mennesker, gjennom å gjøre Jesu kjærlighet og kraft synlig. Menigheten har vært i Oslo i over 100 år, og har en lang tradisjon med å søke samarbeid med organisasjoner, kirker og mennesker som deler noe av den samme visjonen som oss.

OVERVIEW

The website misjonskirken.no presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have examined zero pages within the website misjonskirken.no and found five websites linking to misjonskirken.no.

MISJONSKIRKEN.NO TRAFFIC

The website misjonskirken.no is seeing diverging quantities of traffic in the past the year.
Traffic for misjonskirken.no

Traffic ranking (by month) for misjonskirken.no

Traffic ranking by day of the week for misjonskirken.no

LINKS TO DOMAIN

Gatebarna i Estland Hjelp til fattige og risiko-utsatte barn og ungdom i Tallinn

Hjelp til fattige og risiko-utsatte barn og ungdom i Tallinn. De fleste av barna som vi hjelper er vokst opp i Kopli bydel i Tallinn. Her er noen bilder fra slumstrøket i Kopli. Alle husene skal rives, og de som bor der er flyttet til andre steder. Vi kjenner mange som bodde i Kopli. Menneskene er flyttet, men de sosiale problemene tar de med seg. Hvordan bor de nå? Noen har råd til en enkel leilighet med eget eller delt bad. Kanskje ikke så bra likevel? På vei hjem etter en badedag.

Gatebarna i Estland Støttegruppen for Gatebarna i Estland

Nei, dette er ikke Støttegruppen, men en sommerleir-lunsj. Fest i Peetelikirken for mor og barn. Utdeling av matposer i Kopli. Vi serverer hamburgere til 400 mennesker. Vi kjenner mange i Kopli. Flere av barna har vært på vår sommerleir. Fest for barna i Peeteli Dagsenter. Vi har kjent dem lenge, og de har vært på mange sommerleire. Du kan være med å hjelpe! Du kan også gi pe.

WHAT DOES MISJONSKIRKEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of misjonskirken.no Mobile Screenshot of misjonskirken.no Tablet Screenshot of misjonskirken.no

MISJONSKIRKEN.NO SERVER

I diagnosed that a single page on misjonskirken.no took one thousand nine hundred and fifty-three milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider misjonskirken.no not secure.
213.162.240.88

We identified that this domain is using the Apache operating system.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website has the following on the web site, "Vi vil gjøre Jesu kjærlighet og kraft synlig for mennesker i Oslo." We analyzed that the web page also said " Misjonskirken på Majorstua er et menighetsfelleskap med alle generasjoner presentert." It also stated " Vi er en frittstående evangelisk menighet som har som visjon å bringe håp til alle mennesker, gjennom å gjøre Jesu kjærlighet og kraft synlig. Menigheten har vært i Oslo i over 100 år, og har en lang tradisjon med å søke samarbeid med organisasjoner, kirker og mennesker som deler noe av den samme visjonen som oss."

ANALYZE OTHER WEB SITES

Larvik misjonsmenighet Hjemmesiden til Misjonskirken i Larvik

Dette er den gamle hjemmesiden vår! Gå til misjonskirken. Kommentarer er skrudd av for Dette er den gamle hjemmesiden vår! Blogg på WordPress.

Misjonskirken Stavanger

Bli med på menighetsweekend 2018. Helgen 8-10 Juni reiser vi til Lundheim Folkehøgskole på Moi, og vi håper hele menigheten blir med. Vi har valgt å reise til Lundheim folkehøgskole flere år nå, og det er flere grunner til det. Koselige omgivelser, god mat og lokaliteter som passer våre.

ELM Forside

ELM arbeider i Norge og Peru.

Forsiden - Misjonsradioen, Aust Agder FM 91,6 og FM 107,7

Klikk her for å lytte til nettradio. KABB åpner arkivet for alle. SMS til 90 92 46 19 eller ring 37 04 35 00. Nå er Misjonsradioen å høre på FM 91,6, DAB og Internett. april 2018 var nemlig vår siste sending på FM 107,7. Misjonsradioen har fått konsesjon for Dab sendinger i Aust - og Vest Agder. KABB åpner arkivet for alle.

Forsiden - Misjonssalen Grimstad

Er du ikke registrert som bruker? Ketil Jensen taler. Regionmøte i Misjonssalen i Grimstad 26. Styret i Grimstad Misjonssamband 2017. Trenger du noen å snakke med? .